Kanta-asiakkuus ja jälkipalvelut
Kanta-asiakkaaksi ryhtymisen myötä saa mahdollisuuden hyödyntää diagnostiikka-palveluitamme. Ne tehdään aina pääkosmetologin ja muiden ammattikosmetologien toimesta. Jokaiselle asiakkaalle tehdään yksilöllinen kanta-asiakkuussuunnitelma, joka sisältää halutun tuotepaketin lisäksi tarvitun määrän muita hoitotapaamisia.
Säännölliset diagnostiikkatapaamiset varmistavat sen, että hoito-ohjelman noudattaminen on ajantasainen ja muokkautuu asiakkaan ihon muutosten mukaisesti. Ihon todellisen kunnon analysointi aivan ensimmäisellä diagnostiikkakäynnillä antaa suuntaviivat ihon tilasta, ja auttaa huomioimaan myös syvemmällä ihokerroksissa olevat mahdolliset ongelmat.
Monipuolisesta laitehoitovalikoimastamme löytyy vaihtoehtoja myös tehokkaampiin hoitoratkaisuihin, mikäli niihin on tarvetta. Näitä vaihtoehtoja tutkitaan yhdessä kosmetologin kanssa, jolloin kanta-asiakkuudelle saadaan paras mahdollinen sisältö. Myös muita kosmetologipalveluja räätälöidään kanta-asiakkaan tarpeen mukaan.
Kaikista laitehoitoihin ja muihin palveluihin liittyvistä asioista saa parhaiten tietoa kauneuskonsulteilta ensimmäisen maksuttoman tapaamisen yhteydessä ja jatkossa kosmetologeilta. Jokaisen kanta-asiakkaan yksilölliset tarpeet huomioidaan myös muilla asiakaseduilla valittujen tuote- tai hoitosarjojen mukaisesti.