Markkinointi

Markkinointitapamme on pyytää asiakkaat puhelimitse maksuttomalle tutustumiskäynnille kauneusklinikalle. Tutustumiskäynti sisältää henkilökohtaisen kauneuskonsultaation ja esittelyn klinikan palveluista. Konsultaatiotapaamiseen kuuluu myös kevyt kasvohoito joka tehdään Ainolan kauneusklinikan omalla MERE -tuotesarjalla.
Varatusta ajasta lähetetään tekstiviesti josta löytyy myös vastaanottomme puhelinnumero, johon voi olla yhteydessä, mikäli varattu aika joudutaan siirtämään tai perumaan.

Tuotesarja ja laitehoidot on tarkoitettu hoitamaan ja korjaamaan ikääntyvää ihoa, joten palveluiden kohderyhmäasiakkaat ovat  28-vuotiaat ja sitä vanhemmat.

 

Konsultaatiotapaaminen ja asiakkuuksien koordinointi

Konsultaatiotapaaminen kestää noin tunnin. Ensimmäinen konsultaatio on maksuton ja jaettu eri vaiheisiin. Päivittäisten ihonhoitorutiinien kartoittaminen antaa konsultille tietoa asiakkaan tarpeista ja mahdollisista toiveista ihonhoidon suhteen. Klinikan toiminta- ja palveluesittelyn aikana tehdään myös herkkyystesti tuotesarjalla, jolla kasvohoito tehdään.

Veloitukseton tapaaminen antaa asiakkaalle siis  mahdollisuuden testata tuotesarja ennen mahdollisen ostopäätöksen tekemistä. Kanta-asiakkuudesta ja siihen liittyvistä muista palveluista saa tietoa tapaamisen yhteydessä tarvittaessa myös myyntikoordinaattorilta.

 

Kanta-asiakkuus ja jälkipalvelut

Kanta-asiakkaaksi ryhtymisen myötä saa mahdollisuuden hyödyntää diagnostiikka-palveluitamme. Ne tehdään aina pääkosmetologin ja muiden ammattikosmetologien toimesta. Jokaiselle asiakkaalle tehdään yksilöllinen kanta-asiakkuussuunnitelma, joka sisältää halutun tuotepaketin lisäksi tarvitun määrän muita hoitotapaamisia.

Säännölliset diagnostiikkatapaamiset varmistavat sen että hoito-ohjelman noudattaminen on ajantasainen ja muokkautuu asiakkaan ihon muutosten mukaisesti. Ihon todellisen kunnon analysointi aivan ensimmäisellä diagnostiikkakäynnillä antaa suuntaviivat ihon tilasta, ja auttaa huomioimaan myös syvemmällä ihokerroksissa olevat mahdolliset ongelmat.

Monipuolisesta laitehoitovalikoimastamme löytyy vaihtoehtoja myös tehokkaampiin hoitoratkaisuihin, mikäli niihin on tarvetta. Näitä vaihtoehtoja tutkitaan yhdessä kosmetologin kanssa jolloin kanta-asiakkuudelle saadaan paras mahdollinen sisältö. Myös muita kosmetologipalveluja räätälöidään kanta-asiakkaan tarpeen mukaan.

Kaikista laitehoitoihin ja muihin palveluihin liittyvistä asioista saa parhaiten tietoa kauneuskonsulteilta ensimmäisen maksuttoman tapaamisen yhteydessä ja jatkossa kosmetologeilta. Jokaisen kanta-asiakkaan yksilölliset tarpeet huomioidaan myös muilla asiakaseduilla valittujen tuote- tai hoitosarjojen mukaisesti.